• Gästboken
  • Erik Lindström • 26 juli 2019 20:36:32
    Nybliven medlem i båtklubben, med båtplats !
    I dag har vi varit på Smugsätra och badat och ätit. Men vi var ensamma. Vädret var vackert och vattnet varmt.Ingen andra syntes. Tyckte det så lite igjengrodd och ”forlatt” ut.
    Hoppas flera finner vägen till Smugsätra!
    Om det blir dugnadsarbete, bör alla få besked så flest möjligt kan delta.
    Fint ställe.
  • Erik Ervik • 2 juni 2016 21:02:29
    Herlig på sjöen om dagen,var en tur ute på smugsätra å grille å koste oss.Da vi kom inn till brygga å fikk lakt till så får vi en trist beskjed att nogon har varit å stulit hele kapellet på en båt brevid meg till å med stälningen har dom stulit,hele dette kappellet er helt nytt så veldig trist for dom som eger båten,håppas någon har sett något.Någon klarer tydeligtvis ikke å låse etter seg også,tror det er en masse nykklar på vift,porten hadde visst stått oppe på morran så det kan forsvinne både det ene å det andre der nede.Trist att det skall bli på detta viset.
  • Erik Ervik • 15 mars 2016 12:50:20
    Våren kommer med stormskritt,gleder meg till isen forsvinner.
  • Anders Neraal • 15 maj 2015 13:11:44
    Linken til fiskkort på forsidan ser ut til å være brutt. Kanskje dere kunne linket til Lindas Cafe i stedet. Hun har postat om fiskkort på facebook-sidan.

hilser Anders på bra svorsk
  • Reine Pettersson • 26 mars 2014 01:21:54
    Jag har ju inte varit speciellt aktiv i båtklubben på "många" år :-) Men jag måste få ge uttryck av att ni har lagt ned ett fantastiskt arbete på klubben. Hoppas jag kan hjälpa till vid tillfälle.
    En mycket fin hemsida dessutom :-)

MVH. Reine P
  • Svante • 22 december 2011 04:53:27
    GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR till er alla
  • LasseNanti • 8 juni 2011 20:29:18
    Vad finns det för ställen i åmotfors att lägga sin båt förutom på era båtplatser och vilka regler gäller? Kan jag t.ex lägga min båt nere vid kraftstation eller vid AME´s tvätthall utan att fråga eller måste ja kontakta nån? I så fall, vem??
  • Gästbryggan får du lägga till gratis tillfälligt. Båtklubben ansvarar endast för piren och båtbryggan . Ang. plats på andra ställen vid vattnet får du kontakta ev. markägare el. Kommunen , det är inget som Båtklubben vet något om.
    Mvh Båtklubben

11 juni 2011 14:44:28

• Anders • 29 april 2011 14:30:25
    Fantastisk flott hjemmeside. Grattis ÅBK!
  • Mia smolman • 15 april 2011 22:03:34
    Najs bild !!!(snygga ben)

Det är sommar det!